12.07.2014

Letnie stylizacje + mini hand made mojego wykonania


Lato...jedni uwielbiają żar lejący się z nieba. Inni wiecznie marudzą i skrycie marzą o zimie. Fakt, lepiące się ciało nie jest przyjemne. Dlatego przygotowałam dwie letnie stylizacje!

Sukienka to dla jednych wybawienie, dla niektórych koszmar. Dlaczego? Grube nogi, brak opalenizny, przypadkowy siniak. Who cares :) Liczy się wygoda, a do sukienki można dodać naprawdę oryginalne dodatki. I wcale nie musi to być stylizacja typowo imprezowa. 
Z racji, że w sklepach są wyprzedaże, kupiłam kilka rzeczy w śmiesznych cenach, porównując je do pierwotnych. 
Sukienka zakupiona w Reserved za 60 zł. Jak na jeansową sukienkę z pięknym, koronkowym wykończeniem na plecach...to grosze! 



Łańcuszek (w komplecie z niebieskim) dorwałam w Sinsay za 10 złotych! Mimo, że nie jestem zwolenniczką sztucznej biżuterii w sieciówkach, na lato taki łańcuszek jest w sam raz. A później wiszące elementy można wykorzystać ponownie, gdy łańcuszek straci swój koloryt.


Koronkowe wykończenia w tym sezonie to prawdziwy HIT!

Pasek do spodni, Reserved (komplet trzech pasków) 20 złotych

Torebka pikowana z Croppa, która gości w mojej szafie ładne 4 lata. Dorwałam ją za ok. 40 złotych

Buty, które kupuje od 3 sezonów. Jest to już moja trzecia para. Poza sezonem wyprzedażowym można je dostać w H&M za 49.90. Mi udało się je kupić za jedyne 20 zł. 

Jako, że na co dzień bardziej preferuję wygodę, stawiam na szorty. Takie bawełniane są alternatywą dla jeansowych, obszarpanych spodenek. Do tego baletki i czarny top i stylizacja gotowa! 

Czarny top, H&M 19.90 zł

Spodenki w oryginalnym wzorze, H&M 30 zł 



Porządkując moją skrzynię z dekoracjami, jakie używam do szycia sów znalazłam kilka perełek. 
I to w dosłownym tego słowa znaczeniu. 
Z kolorowych perełek zrobiłam letnią bransoletkę. Natomiast z pozostałego rzemyka w kolorze miętowym oraz brązowym, zrobiłam wiązaną bransoletkę z przywieszką. Na pewno wykorzystam je w wielu stylizacjach. 






1 komentarz: