27.06.2014

Tangle wybawca


Tangle wybawca..o tak! O czym mowa? Genialny wynalazek wszechczasów. Szczotka do włosów, która ułatwiła mi życie!

Pomysłodawcą i twórcą tych cudownych szczotek jest znany londyński fryzjer-kolorysta Shaun P., który w swojej pracy borykał się z problemem splątanych, trudnych do rozczesania włosów. Szczególnie włosy po koloryzacji, uwrażliwione i delikatne mają tendencję do plątania, a rozczesywanie ich za pomocą grzebienia jest często bolesne i kończy się szarpaniem oraz sporą ilością wyrwanych włosów. Dlatego Shaun P. wpadł na pomysł, by zaprojektować szczotkę do rozczesywania włosów, która zamiast włosia ma elastyczne, ślizgające się po powierzchni włosów ząbki FLEXI, które nie powodują oporu, dzięki czemu nie ciągną i nie wyrywają włosów. Po czterech latach intensywnej pracy i w wyniku wielu eksperymentów powstała szczotka Tangle Teezer.

Tangle Teezer, szczotka do włosów, która podbiła serca miliona kobiet na całym świecie. Unikalny kształt oraz specjalne ząbki. Szczotka dzięki unikalnym zębom flex, ułatwia poślizg w czasie rozczesywania włosów. Ząbki eliminują sploty i węzły, minimalizują łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane wcześniejszym stosowaniem zwykłych szczotek i grzebieni. 
Idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów. Zwłaszcza dla moich...70 centymetrowych! Szkoda tylko, że szczotka nie pojawiła się na rynku 15. lat wcześniej. Do dziś pamiętam, jak mama dwoiła się i troiła, aby nie ciągnąć mnie za włosy przy rozczesywaniu ich. 
O Tangle słyszałam bardzo dużo wspaniałych opinii, ale zawsze coś stawało mi na drodze, aby zamówić szczotkę. 
Dziś dotarła do mnie przesyłka i od razu przetestowałam Tangle Teezer. REWELACJA!
Włosy miałam wilgotne po umyciu, dlatego test był ważny, ponieważ włosy nie były jeszcze doprowadzone do ładu. Moja mina, gdy po jednym przeciągnięciu włosy były rozczesane...bezcenna. Szczotka jest bardzo lekka i idealnie wpasuje się w każdą dłoń.
Szczotka mimo swojej ceny, ok. 30-50 zł, zależy od modelu, jest warta każdych pieniędzy. Odpowiednio dbana, przemywana wodą, służy bardzo długo, więc produkt w żadnym razie nie jest jednorazowy. 
Ja wybrałam odważny fioletowo-różowy model, dzięki czemu nie będę jej musiała godzinami szukać. 
Niestety w internecie można natknąć się na podróbki w podobnych cenach jak te oryginalne. Dlatego polecam kupić szczotkę w oryginalnym salonie, w Polsce chyba można ją kupić w Warszawie. Jednak, wiele stron internetowych ma ją w swojej ofercie. 
Koniec z rozczesywaniem bolesnym i dzieleniem włosów na kilkanaście części! 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz