31.05.2014

Hand Made by Me

Nigdy nie sądziłam, że znajdę się w miejscu, w którym obecnie jestem. Nie sądziłam, że to co robię, komuś się spodoba. Ale udało się! A o czym mowa? O filcu i moich obolałych palcach.. :)


W ostatnim miesiącu uszyłam aż 5 toreb z filcu! Nie spodziewałam się takiego odzewu, nawet od obcych mi osób. Może przejdźmy do prezentacji poszczególnych modeli. 

Kopertówka Heart of pearls
Zrobiłam ją dla koleżanki ze studiów. Prezent na okrągłe, 20-ste urodziny. 
Przyszyłam dokładnie 332 perełki (!).
Kopertówka Blue and Violet
Zwyciężczyni mojego konkursu, na moim FAN PAGE'U otrzymała kopertówkę, mojego autorskiego pomysłu. Podejrzewam, że nikt w Polsce takiej nie ma :)

Torba Lila Blue
Dla mojej Mamy! Na Dzień Matki.
Torba spokojnie mieści A4, ma dno. Pakowna i wytrzymała. A że moja mama uwielbia kolor niebieski...sami rozumiecie :)


Torba Lila Red
Również na Dzień Marki, zamawiająca klientka nie miała pomysłu na motyw, dlatego zdecydowałyśmy, że wyjątkowo powielimy motyw, który pojawił się już na torbie mojej mamy. 

Torba Cats together
Prezent dla mojej kuzynki, dodatek do prezentu głównego z okazji parapetówki. Zaskoczenie było, więc prezent się udał! 

Wszystkie torebki zapinane są na zatrzask magnetyczny. Pomysły w 100% moje. Kopiowanie i powielanie zabronione. 




1 komentarz: