18.04.2014

Osobowość JOY'a 2014!

Szok! Jestem dziś w bardzo ogromnym, ale i pozytywnym szoku. Nie sądziłam, że uda mi się osiągnąć coś na tak dużą skalę. Ale od początku..skąd u mnie taka euforia? :)

Od dawien dawna czytam miesięcznik JOY. W styczniowym numerze ukazała się informacja o konkursie ,, Zostań Osobowością JOY'a 2014!''. Osoby posiadające talent muzyczny, lubiące tańczyć i nie tylko mogły na wskazany adres mailowy podesłać swoją historię. W formie zdjęć, filmiku czy też po prostu opisać co się robi. Pomyślałam..czemu nie? 
Najpierw zmontowałam filmik, który po wysłaniu do redakcji...wrócił do mnie z powrotem. Zapewne był ,,za duży''. Jako, że pracę wysłałam prawie na ostatnią chwilę, zrobiłam trywialną prezentację multimedialną. 
Na początku marca odezwała się do mnie PRZESYMPATYCZNA pani Anita, która przedstawiła mi całą sytuację. Redakcja wybrała najciekawsze propozycje z tych nadesłanych, w tym również moją. Skierowano do mnie prośbę o zgodę wykorzystania mojej historii w artykule: no jasne! 
Wywiad, zdjęcia, i pozostało mi czekać na ukazanie się artykułu oraz wyników konkursu. 
Ku mojemu zaskoczeniu, zostałam jedną z trzech FINALISTEK konkursu. 
Zapraszam wszystkich chętnych do przeczytania artykułu o mnie!

Dziękuję oczywiście mojej cudownej Ani, autorce zdjęcia sówki, która również pojawiła się na stronie w gazecie. Dziękuję również wszystkim za miłe ciepłe słowa i gratulacje! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz