27.04.2014

Fourth Week of April- Photo Mix

Kwiecień plecień, bo przeplata..trochę zimy, trochę lata..
Pogoda za oknem nieciekawa. Ale przecież to norma, kiedy ja i mój tata mamy ,,wolne'' zawsze jest kiepska pogoda :) Od piątku oficjalnie mam majówke, ale to nie zwalnia mnie z obowiązków blogowych. Zapraszam.



Najlepsze na wszystko!


Minions! Ludzie mają oryginalne zachcianki :)


W sobotę wieczorem, zabrałam się za malowanie szkatułki i...


...w niedzielę była już gotowa.


Farba popękała samoistnie, ale efekt wyszedł ciekawy..


Trochę na ludowo.


,,Dzika droga''


Tk Maxx mnie zaskakuje. Nie tylko wygórowanymi cenami, ale również pięknem.
Niby do oliwy, ale u mnie koraliki i guziki potrzebują każdego, możliwego, wolnego miejsca!


Najlepsza kawa w Toruniu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz