9.03.2014

Yankee'owe love

Przepadłam. Totalnie przepadłam. Dla tych oto cudownych wosków firmy Yankee Candle. Testowałam już świeczki i byłam bardzo zadowolona. O woskach słyszałam już od dawna. Naoglądałam się zdjęć i recenzji różnych vlogerek. Ale jakoś nie było okazji, żeby przetestować. Aż to nadeszł, 8 marca, Dzień Kobiet. I postanowiłam zrobić sobie mały prezent. 






Kominek co prawda nie jest oryginalny z YC, zakupiony w Rossmannie, za 9 zł, chociaż na półce cena była 2x wyższa :) 

Na pierwszą próbę kupiłam dwa woski. 
Vanilla Cupcake i Vanilla Lime.



Woski są wydajne, ponieważ mała, ukruszona ilość, dość długo pali się, dając tym samym niesamowity aromat, który rozchodzi się po całym pomieszczeniu.

Cena wosków przystępna, w stacjonarnym sklepie zapłaciłam 7 zł za jeden. 

Jeśli tak samo jak ja, jesteście fankami świeczek i wszystkiego co z nimi związane, jest to MUST HAVE w Waszych mieszkankach!







2 komentarze: