23.12.2013

Czas podsumowań..

W przeddzień Wigilii Bożego Narodzenia, w zgiełku ostatnich przygotowań, znalazłam chwilę na podsumowanie mijającego już roku 2013
Zostało go aż 8 dni !!!
Rok 2013 był rokiem UDANYM.
Maturka zdana, wymarzone studia rozpoczęte, ,,firma'' prężnie się rozwija. 
Dostałam kilka szans, które mam nadzieję, że zaowocują w roku 2014
Są marzenia, plany, cele. 
Od stycznia wzbogacam produkty DIY :)
Zyskałam wielu nowych przyjaciół, szczególne podziękowania kieruję w stronę Ani - KOCHANA DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ I CZASAMI STAWIASZ MNIE DO PIONU ;* 
Dziękuję mojej współlokatorce FLEN, za to, że wytrzymuje ze mną na Naszym M3 :)
We wrześniu planujemy z Olą wypad do Londynu. Więc mamy jeszcze 9 miesięcy na dopięcie tego na ostatni guzik.

Na te nadchodzące, bezśnieżne święta, życzę Wam blogerom szczęścia, zdrowia, weny do pisania. Bądźcie uparte w dążeniu do celu, spełniajcie swoje marzenia te duże i te małe. Cieszcie się każdym dniem. 
Sobie życzę spełnienia marzeń, zdania sesji, zdrowia i więcej wiary w siebie !
Wesołych Świąt ! ;*



7 komentarzy:

  1. świetne inspiracje:)
    ok, możemy obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcia <3
    Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku
    oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej

    Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę zdrowych, spokojnych świąt i również dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
  4. Anonimowy11:48:00

    lubię takie zdjęcia świąteczne ;) świetny blog ;) obserwujemy? www.madame-pattinka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń