27.11.2013

Święta tuż tuż...

Kochani, święta zbliżają się WIELKIMI krokami..
W sklepach już zaczęło się przedświąteczne szaleństwo i mój fenomen - wyprzedaże pod koniec miesiąca, kiedy wszyscy czekają na wypłatę..no cóż :)

Ja moją świąteczną wyprawkę prawie kończę kompletować, czekam jedynie za kurierem z kilkoma paczkami :)
A jak to wygląda u Was ? Wciąż nie wiecie co sprezentować najbliższym ? Ja zawsze lubiłam zrobić coś od siebie, i nadal tą tradycję podtrzymuję. W najbliższym czasie pokażę Wam moje świąteczne filcowe cudeńka :)
Oto moje TOP 10 prezentów świątecznych : 
1. ŚWIECZKI YANKEE CANDLE  ok. 90 zł 
2. CIEPŁY SWETER H&M 79.90 zł
3. KUBKI W SAM RAZ DO CIEPŁEJ HERBATY Z IMBIREM I MIODEM H&M 129.90 , 
19.90 zł
4. PERFUMY Douglas Calvin Klein 155 zł/50 ml  
Dolce & Gabbana 289 zł/50 ml
5. TOREBKA H&M 149.90 zł
6. BON UPOMINKOWY DO SPA LUB KOSMETYCZKI +100zł 
7. SŁODKOŚCI - kto ich nie lubi :)
8. PŁYTY Z MUZYKĄ 
9. KSIĄŻKA NA CHŁODNE, ZIMOWE WIECZORY
10. HANDMADE CHRISTMAS GIFTS CZYLI PREZENTY OD SERCA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz