6.11.2013

Kuchenne wariacje

Wczoraj z racji tego, że moja KOCHANA współlokatorka, która umila mi życie prezentami od serca, była w Gdańsku, postanowiłam, że ugotuję coś pysznego jak wróci. Bo to moja głodomorra jest :)
Postawiłam na dość proste danie, ale od czegoś trzeba zacząć :P A że jestem ostatnimi czasy trochę zabiegana, co wiąże się z sowami to nie miałam zbyt dużo czasu na kuchenne rewolucje :)



KURCZAK W SOSIE SEROWO-ŚMIETANOWYM 


Składniki (przepis na 3 porcje):




2 średnie piersi z kurczaka2 kostki (100g) serka topionego (śmietankowy/emmentaler/gouda – do wyboru)duża śmietana kwaśna 12% lub 18%sól, pieprz, chilli odrobina oleju do smażenia, makaron.




Wykonanie :




Makaron gotujemy w lekko osolonej wodzie według przepisu na opakowaniu. Kurczaka myjemy, kroimy w kostkę i przyprawiamy solą i pieprzem, następnie wrzucamy na rozgrzany olej i smażymy ok. 4 minuty na dużym ogniu. Z patelni wylewamy nadmiar oleju (jeśli jest taka potrzeba) i dolewamy śmietanę oraz dodajemy pokrojone w mniejsze kawałki serki topione. Mieszamy dokładnie do momentu roztopienia się serków. Przyprawiamy solą, pieprzem i szczyptą chilli. 













 SMACZNEGO!!!




1 komentarz: